BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Prašymų sudaryti/papildyti/pratęsti/nutraukti/panaikinti sutarties galiojimo sustabdymą pateikimas

1. Įstaiga (išskyrus įstaigas, teikiančias tik pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugas ir (ar) ambulatorinės slaugos paslaugas namuose) sutartį sudaro su ta TLK, kurios veiklos zonoje yra įstaigos buveinė. Sutartį dėl pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų ir (ar) ambulatorinės slaugos paslaugų namuose įstaiga sudaro su kiekviena TLK, kurios veiklos zonoje atitinkamu veiklos adresu numato teikti šias paslaugas.

 2. Užpildytas ir išsaugotas kompiuteryje dokumentų paketas: prašymas (1 priedas),  Asmens sveikatos priežiūros paslaugų, apmokamų Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis, sąrašas ( 2 priedas) bei kiti dokumentai sutarčiai sudaryti (Sveikatos apsaugos ministro 2009 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr.V-1051 patvirtinto Teritorinių ligonių kasų ir asmens sveikatos priežiūros įstaigų sutarčių sudarymo aprašo 3 punktas). Prašymas ir su juo teikiami dokumentai pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (adoc),  siunčiami el. paštu: [email protected]

Formos atsisiuntimui:

Prašymas pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu  naudojant įstaigos dokumentų valdymo sistemą, kuri leidžia pasirašyti dokumentus elektroniniu parašu arba naudojant Signa Web paslaugą arba naudojant Elektroninių valdžios vartų priemones (laikinai pasirašyti nepavyks).

3. Užpildyti ir pateikti prašymą galima pasinaudojus šiuo programiniu paketu.

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-06-09