BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


GYVENTOJŲ APTARNAVIMO VERTINIMO ANKETA

  • Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) ir teritorinių ligonių kasų (toliau – TLK, VLK ir TLK kartu vadinamos ligonių kasomis) teikiamas administracines paslaugas (toliau – paslaugos), todėl siekiame išsiaiškinti, ar ligonių kasų paslaugos atitinka Jūsų, kaip vartotojo, poreikius. Būsime labai dėkingi, jei skirsite kelias minutes atsakymams į toliau pateikiamus klausimus.

    0
  • *

    1. Jei kreipėtės šiais metais į ligonių kasas, pažymėkite, kiek kartų:

    Pasirinkite tik vieną variantą

    vieną kartą

    2‒4 kartus

    penkis kartus ir daugiau

    1
  • *

    2. Pažymėkite, kokiais būdais kreipėtės į ligonių kasas Jums rūpimu klausimu (galimi keli atsakymų variantai):

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    kreipiausi bendruoju ligonių kasų telefono numeriu (+370 523 22222)

    kreipiausi elektroniniu paštu [email protected]

    siunčiau prašymą (paklausimą, skundą) paštu

    atvykau asmeniškai (pasirinkę šį kreipimosi būdą, nurodykite ligonių kasą ar jos padalinį)

    2
  • *

    Ligonių kasa ar jos padalinys:

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    Vilniaus TLK

    Kauno TLK

    Klaipėdos TLK

    Šiaulių TLK

    Panevėžio TLK

    VLK

    kita (įrašykite)
    3
  • 3. Nurodykite, dėl kurios ligonių kasų teikiamos paslaugos kreipėtės, ir įvertinkite, ar gauta paslauga atitiko Jūsų poreikius (galimi keli atsakymų variantai):*Visiškai atitikoAtitikoNeatitikoNesinaudojau

    3.1 Europos sveikatos draudimo kortelės išdavimas, keitimas

    3.2 Dokumento S1 išdavimas

    3.3 E 104 LT formos pažymos išdavimas

    3.4 Kitoje Europos Sąjungos šalyje suteiktos būtinosios medicinos pagalbos išlaidų kompensavimas

    3.5 Sertifikato, laikinai pakeičiančio Europos sveikatos draudimo kortelę, išdavimas

    3.6 Tarpvalstybinės sveikatos priežiūros išlaidų kompensavimas

    3.7 Dantų protezavimo išlaidų kompensavimas

    3.8 Klausos implanto įsigijimo išlaidų kompensavimas

    3.9 Sąnario endoprotezo skyrimas

    3.10 Lietuvos piliečių ir užsieniečių, nuolat gyvenančių Lietuvoje, registravimas ir draudžiamojo identifikavimo kodo suteikimas

    3.11 Laikinai gyvenančių Lietuvoje ir kitų užsieniečių registravimas ir draudžiamojo identifikavimo kodo suteikimas

    3.12 Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registro duomenų išrašo išdavimas

    3.13 Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimo išdavimas

    3.14 Privalomojo sveikatos draudimo galiojimo statuso teikimas

    3.15 Duomenų privalomojo sveikatos draudimo laikotarpiams formuoti priėmimas

    3.16 Duomenų teisei į sveikatos draudimą valstybės lėšomis patvirtinti priėmimas

    3.17 Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registro duomenų tikslinimas

    3.18 Apdraustųjų, savo lėšomis įsigijusių ortopedijos technines priemones, išlaidų kompensavimas

    3.19 Asmens išlaidų sąnario endoprotezui įsigyti kompensavimas

    3.20 Duomenų išrašo apie Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto išlaidas asmens sveikatos priežiūrai išdavimas

    3.21 Dokumento DA1 išdavimas

    3.22 Prašymo dėl asmens duomenų tvarkymo telefonu pateikimas

    4
  • *

    4. Nurodykite, ar esate patenkintas ligonių kasų teikiamomis paslaugomis:

    Pasirinkite tik vieną variantą

    taip, esu labai patenkintas

    esu patenkintas, bet turiu pastebėjimų, pastabų dėl gyventojų aptarnavimo

    nesu patenkintas

    5
  • *

    5. Jei turite pastebėjimų, pastabų dėl gyventojų aptarnavimo, nurodykite, ko labiausiai pasigedote:

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    daugiau viešosios informacijos apie ligonių kasų teikiamas paslaugas

    išsamios ligonių kasų darbuotojo konsultacijos

    mandagaus, paslaugaus ir profesionalaus ligonių kasų darbuotojų elgesio

    kita (įrašykite)
    6
  • 6. Įvertinkite gyventojų aptarnavimo ligonių kasose efektyvumą pagal šiuos kriterijus (galimi keli atsakymų variantai):*Visiškai sutinkuSutinkuNesutinkuNeturiu nuomonės

    6.1 Man rūpimi klausimai buvo išspręsti greitai ir kvalifikuotai

    6.2 Į mano klausimus buvo atsakyta aiškiai ir tiksliai

    6.3 Darbuotojai yra kompetentingi, išmano savo darbą

    6.4 Buvau atidžiai išklausytas mane aptarnavusių darbuotojų

    6.5 Ligonių kasų nustatytas gyventojų priėmimo laikas man patogus

    6.6 Esu pakankamai informuotas apie ligonių kasų darbo laiką

    6.7 Priėmimo neteko ilgai laukti

    6.8 Darbuotojai yra mandagūs, paslaugūs ir pagarbiai bendrauja su klientais

    7
  • *

    7. Kaip vertinate savo aptarnavimą ligonių kasose:

    Pasirinkite tik vieną variantą

    vertinu gerai

    vertinu patenkinamai

    vertinu blogai

    neturiu nuomonės

    8
  • *

    8. Ar Jums pakanka informacijos apie ligonių kasose vykdomą skaidrumo politiką?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    pakanka

    nevisiškai pakanka

    nepakanka

    9
  • *

    9. Ar per pastaruosius 12 mėn. Jūs asmeniškai neoficialiai davėte pinigų ar dovanų ligonių kasų darbuotojui (-ams)?

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    ne

    taip, pinigų

    taip, simbolinę dovaną

    taip, kita (įrašykite)
    10
  • *

    Jei atsakėte „taip“, įrašykite, kurios ligonių kasos darbuotojui

    11
  • *

    10. Kodėl Jūs neoficialiai davėte pinigų ar dovanų ligonių kasų darbuotojui (-ams)? (atsako davusieji dovanų ar pinigų)

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    norėjau gauti paslaugą greičiau

    norėjau gauti kokybiškesnę paslaugą

    norėjau gauti išsamesnę informaciją apie teikiamas paslaugas

    norėjau malonesnio ir dėmesingesnio aptarnavimo

    12
  • *

    11. Ar per pastaruosius 12 mėn. lankantis ligonių kasose Jūsų buvo prašoma papildomai neoficialiai sumokėti už gaunamas paslaugas, ar apie tai užsiminta? 

    Pasirinkite tik vieną variantą

    taip

    ne

    13
  • *

    12. Ar praneštumėte pastebėję korupcijos / kyšininkavimo atvejus įstaigoje?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    taip

    ne

    nepraneščiau, nes nežinau, kam ir kokiu būdu pranešti

    14
  • *

    13. Jūsų amžius:

    Pasirinkite tik vieną variantą

    iki 18 metų

    18–25 metai

    26–65 metai

    66 metai arba daugiau

    15
  • *

    14. Užsiėmimas:

    Pasirinkite tik vieną variantą

    dirbantis ar vykdantis veiklą

    pensininkas

    bedarbis ar socialiai remtinas asmuo

    studentas ar moksleivis

    gyvenantis užsienyje (emigrantas)

    kita

    16
  • Dėkojame už atsakymus!
    Informuojame, kad anketa yra anoniminė, todėl ligonių kasos Jūsų asmens duomenų, susijusių su šios anketos pildymu, netvarkys.
    Daugiau informacijos apie  asmens duomenų tvarkymą ligonių kasose ir subjektų teises galite rasti VLK svetainėje (žr. https://ligoniukasa.lrv.lt/lt/asmens-duomenu-apsauga/duomenu-subjektu-teisiu-igyvendinimas).

    17
  • 18
Paskutinė atnaujinimo data: 2022-06-13