PATVIRTINTA
Valstybinės ligonių kasos prie
Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2024 m. gruodžio 27 d.
įsakymu Nr. 1K-399
INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ DEPARTAMENTO
GYVENTOJŲ NUOTOLINIO APTARNAVIMO SKYRIAUS
PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) Informacinių technologijų departamento Gyventojų nuotolinio aptarnavimo skyriaus (toliau – Skyriaus) patarėjo pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2. Pareigybių grupės lygis (pakopa) – 3.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, VLK veiklą, Skyriaus uždavinių įgyvendinimą, dokumentų rengimą;
3.2. turėti aukštąjį universitetinį arba koleginį ar jam prilygintą išsilavinimą;
3.3. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį gyventojų aptarnavimo srityje;
3.4. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
3.5. gebėti puikiai dėstyti mintis raštu, žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, siūlyti sprendimus;
3.6. mokėti dirbti šiuolaikinio ryšio priemonėmis, naudotis informacinėmis sistemomis ir programomis, reikalingomis priskirtoms funkcijoms vykdyti (MS Office programos paketas, kt.).
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas, vadovaudamasis VLK vertybėmis, valdydamas rizikas, laikydamasis antikorupcinio elgesio standartų ir duomenų saugos reikalavimų, laiku ir kokybiškai vykdo šias funkcijas:
4.1. elektroniniu būdu (telefonu, elektroniniu paštu, socialiniais tinklais, Konsultavimo informacine sistema (toliau – KIS)) konsultuoja gyventojus privalomojo sveikatos draudimo vykdymo klausimais;
4.2. koordinuoja elektroniniu būdu konsultuojančių darbuotojų veiklą, užtikrina KIS metodikų naudojimo ir vykdymo priežiūrą;
4.3. teikia elektroniniu būdu konsultuojantiems darbuotojams metodinę pagalbą susijusią su ligonių kasų veikla konsultavimo srityje, KIS duomenų tvarkymu ir duomenų sauga;
4.4. dalyvauja elektroniniu būdu konsultuojančių darbuotojų suteiktų konsultacijų kokybės vertinime, darbuotojų vertinimo ataskaitų ir (arba) vertinimo išvadų rengime;
4.5. formuoja ir analizuoja KIS ataskaitas, kitas Skyriaus kompetencijai priskirtas ataskaitas bei suvestines;
4.6. periodiškai vertina ligonių kasų veiklą gyventojų aptarnavimo srityje, organizuoja gyventojų apklausas, analizuoja apklausų rezultatus, rengia metines ataskaitas;
4.7. atlieka metines asmenų aptarnavimo taikant vieno langelio principą kokybės analizes, apibendrina šios analizės rezultatus, rengia ataskaitas;
4.8. kaupia ir analizuoja gyventojų aptarnavimo elektroniniais būdais duomenų statistiką, pagal kompetenciją rengia ataskaitas, formuoja analitines išvadas.
4.9. tvarko KIS asmens duomenis, nagrinėja gyventojų prašymus dėl asmens duomenų tvarkymo telefonu, įrašo (atnaujina) KIS asmens autentifikavimo priemonių taikymo duomenis;
4.10. remiantis duomenų saugos reikalavimais, nustato būtinumą ir teikia registravimui elektroniniu būdu gautus prašymus (paklausimus), kuriuose yra asmeninio pobūdžio informacija ir (arba) specialiųjų kategorijų asmens duomenys;
4.11. užtikrina Konsultavimo informaciniame kataloge skelbiamos informacinės medžiagos rinkinių (fragmentų) atnaujinimus ir (arba) tikslinimus ir juos rengia;
4.12. pagal poreikį rengia teisės aktų ir kitų dokumentų projektus, nagrinėja asmenų kreipimusis;
4.13. skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
4.14. organizuoja, koordinuoja informacijos, susijusios su Skyriaus veikla, teikimą atsakingam darbuotojui internetinės VLK svetainės turinio atnaujinimui;
4.15. VLK direktoriaus pavedimu dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje;
4.16. pagal kompetenciją vykdo Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.