Pareigų aprašymas

PATVIRTINTA
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos
direktoriaus 2025 m. vasario 28 d.
įsakymu Nr. 1K-59


INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ DEPARTAMENTO 
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PRIEŽIŪROS SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1.    Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) Informacinių technologijų departamento Informacinių sistemų priežiūros skyriaus (toliau – Skyriaus) patarėjo pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2.    Pareigybės lygis – A1. Pareigybių pakopa – 4.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3.    Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1.    išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, VLK veiklą, Skyriaus uždavinių įgyvendinimą, dokumentų rengimą;
3.2.    turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija  fizinių ar technologijos mokslų studijų srityje  ir ne mažesnę kaip 2 metų informacinių technologijų paslaugų valdymo darbo patirtį;
3.3.    išmanyti informacinių sistemų administravimo, palaikymo, incidentų bei rizikos valdymo metodus ir gebėti juos taikyti praktiškai;
3.4.    gebėti puikiai dėstyti mintis raštu, žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, siūlyti sprendimus;
3.5.    mokėti dirbti šiuolaikinio ryšio priemonėmis, naudotis informacinėmis sistemomis ir programomis, reikalingomis priskirtoms funkcijoms vykdyti (Microsoft 365 programų paketas, kt.). 

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4.    Šias pareigas einantis darbuotojas vadovaudamasis VLK vertybėmis, valdydamas rizikas, laikydamasis antikorupcinio elgesio standartų ir duomenų saugos reikalavimų, laiku ir kokybiškai vykdo šias funkcijas:
4.1.    organizuoja gydymo įstaigų, vaistinių ar kitų sutartinių partnerių konsultavimo informacinių sistemų veikimo, vartotojų kūrimo ir kitais susijusiais klausimais procesus. Skyriaus kompetencijos ribose atsako už tinkamą tokios veiklos įgyvendinimą ir kontrolę;
4.2.    administruoja Informacinių technologijų ir informacinių sistemų naudotojų pagalbos tarnybos informacinę sistemą;
4.3.    koordinuoja ir organizuoja Informacinių technologijų ir informacinių sistemų naudotojų pagalbos tarnybos sistemoje registruotų kreipinių sprendimą;
4.4.    atlieka informacinių sistemų naudotojų pagalbos tarnybos efektyvumo ir kokybės analizę;
4.5.    teikia siūlymus dėl Informacinių sistemų naudotojų pagalbos tarnybos procesų tobulinimo ir darbo organizavimo bei juos įgyvendina;
4.6.    koordinuoja kreipinių (incidentų) sprendimo žinių bazės kaupimą;
4.7.    rengia ir sutartu periodiškumu teikia kreipinių, incidentų, pakeitimų ir kitas susijusias ataskaitas;
4.8.    teikia pasiūlymus VLK turimų informacinių sistemų funkcionavimo tobulinimui, programinės, techninės bei telekomunikacinės įrangos modifikavimui; 
4.9.     konsultuoja ligonių kasų ir sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojus informacinių sistemų naudojimo ir vadybos klausimais; 
4.10.    dalyvauja projektuojant ir kuriant naujas informacines sistemas ar jų komponentes; 
4.11.    konsultuoja VLK darbuotojus kompiuterinės techninės bei programinės įrangos naudojimo klausimais; 
4.12.    rengia teisės aktų ir kitų dokumentų projektus, nagrinėja asmenų kreipimusis;
4.13.    pagal kompetenciją atstovauja VLK kitose institucijose;
4.14.    užtikrina tinkamą Skyriaus dokumentų rengimą ir tvarkymą;
4.15.    užtikrina, kad VLK interneto svetainėje ir intranete būtų skelbiama informacija pagal Skyriaus kompetenciją;
4.16.    VLK direktoriaus pavedimu dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje;
4.17.    pagal kompetenciją vykdo Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.