BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Vilniaus TLK vadovų ir valstybės tarnautojų 2022 m. veiklos užduotys

Pareigos

Vardas, pavardė

2022 metų veiklos užduotys

Direktorius Vytautas Mockus

1. Užtikrinti gyventojų aptarnavimą pagal Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) patvirtintą gyventojų aptarnavimo kokybinį standartą.

2. Siekiant prisidėti prie korupcijos rizikos veiksnių mažinimo, sudarant korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių sistemą 2022–2025 metams, pateikti 3 priemones, numatant priemonės įgyvendinimo tikslus ir kriterijus.

3. Iki einamųjų metų III ketv. pabaigos atlikti pasirinktų 3 rajono ligoninių, kurių veiklos buveinė yra teritorinės ligonių kasos (TLK) veiklos zonoje, finansinės ir ekonominės veiklos analizę ir jos rezultatus pristatyti VLK vadovybei.

4. Atlikti savo TLK darbuotojų teisių inventorizaciją, panaikinant perteklines prieigos prie asmens duomenų tvarkymo teises, apribojant neteisėtos prieigos prie asmens duomenų ir jiems tvarkyti skirtos įrangos galimybes.

5. Parengti gyventojų aptarnavimo vieningo kokybinio standarto projektą, pasitelkiant kitų TLK ir VLK darbuotojus.

Direktoriaus pavaduotoja Dalia Šimelienė

1. Įvertinti stacionarių paslaugų srautus 2020–2021 metais, aktyviojo gydymo atvejus pagal trukmę, sudėtingumą.

2. Parengti Vilniaus TLK 2021 m. veiklos ataskaitą.

3. Parengti ir pateikti aukštesnėms institucijoms (teritorinės ligonių kasos veiklai aktualių teisės aktų tobulinimo tikslu) projektų, pasiūlymų, prašymų.

4. Vertinti informaciją, kaip asmens sveikatos priežiūros įstaigos vykdo sutartinius įsipareigojimus dėl nemokamų paslaugų teikimo.

Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Lina Vitkauskienė

1. Užtikrinti kokybišką medicininės apskaitos formų 070/a-LK nagrinėjimą bei formų, patvirtinančių arba nepatvirtinančių medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo išlaidų kompensavimą Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis, pildymą laiku.

2. Parengti gyventojų aptarnavimo vieningo kokybinio standarto projektą, pasitelkiant kitų TLK ir VLK darbuotojus.

3. Užtikrinti gyventojų aptarnavimą pagal VLK patvirtintą gyventojų aptarnavimo kokybinį standartą.

4. Organizuoti GAS darbuotojų 2021 metų spalio–gruodžio mėnesiais visų nustatytų draudimo galiojimo laikotarpių teisingumo patikrinimą.

Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja Diana Valentinovičienė

1. Atlikti išankstinę finansų ir atsiskaitymų kontrolę ir teikti informaciją vadovui.

2. Parengti informaciją Vilniaus TLK stebėtojų tarybai aprobuoti: Vilniaus TLK 2021 m. Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto vykdymo ir finansines ataskaitas, 2022 m. išlaidų sąmatos rodiklius.

3. Laiku ir tinkamai pateikti finansinių ataskaitų rinkinių informaciją Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

Sutarčių skyriaus vedėja Dangira Skebėrienė

1. Iki einamųjų metų III ketv. pabaigos atlikti pasirinktų 3 rajono ligoninių, kurių veiklos buveinė yra TLK veiklos zonoje, finansinės ir ekonominės veiklos analizę ir jos rezultatus pristatyti VLK vadovybei.

2. Pateikti pasiūlymus dėl sutarčių sudarymo ir sutartinių sumų planavimo tobulinimo.

3. Parengti Vilniaus TLK stebėtojų tarybai pranešimą apie 2022 metų sutarčių sudarymą.

Sutarčių skyriaus patarėja Aušra Arbačiauskienė

1. Nuolat administruoti Vilniaus TLK skirtą Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžetą pagal atskirus išlaidų straipsnius. Teikti Finansų ir apskaitos skyriui PSDF biudžeto ir PSDF biudžeto rezervo lėšų paskirstymą.

2. Peržiūrėti ir esant poreikiui atnaujinti Sutarčių skyriaus procesų žemėlapius.

3. Pateikti pasiūlymus dėl sutarčių sudarymo proceso tobulinimo.

Statistikos ir analizės skyriaus vedėja Ryta Treigienė

1. Vykdyti medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo paslaugų stebėseną, atlikti šių paslaugų teikimo pokyčių vertinimą.

2. Stebėti ir analizuoti gyventojų skaičiaus kitimo tendencijas Vilniaus TLK veiklos zonoje.

3. Vertinti informaciją, kaip asmens sveikatos priežiūros įstaigos vykdo sutartinius įsipareigojimus dėl nemokamų paslaugų teikimo.

4. Įvertinti stacionarių paslaugų srautus 2020–2021 metais, aktyviojo gydymo atvejus pagal trukmę, sudėtingumą.

Kontrolės skyriaus vyresnioji patarėja Jolita Klara Kedaitė

1. Gydytojų radiologų teikiamų profilaktinių sveikatos tikrinimų ir radiologų konsultacijų, kai atliekamas rentgenologinis tyrimas, apmokėjimo PSDF biudžeto lėšomis pagrįstumo kontrolė.

2. Kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių skyrimo, išrašymo pagrįstumo kontrolė.

3. Atlikti neplaninius patikrinimus dėl pacientų priemokų pagrįstumo teikiant PSDF biudžeto lėšomis apmokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

Kontrolės skyriaus patarėja Daiva Januševičienė

1. Vykdyti kitų institucijų pavedimus dėl vaistinių tikrinimų.

2. Vertinti kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių skyrimo, išrašymo pagrįstumą, teisėtumą.

3. Parengti atliktų patikrinimų, kurių metu buvo pildomi VLK direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymu Nr. 1K-239 „Dėl kontrolinių klausimynų patvirtinimo“ patvirtinti klausimynai apie asmenų registravimo gydytojų specialistų konsultacijoms reikalavimų laikymąsi asmens sveikatos priežiūros įstaigose, rezultatų ataskaitą.

4. Įvertinti Akreditavimo tarnybos pateiktą informaciją apie įstaigų licencijas, jų atnaujinimą, stabdymą ir t. t. Pateikti suvestines.

Kontrolės skyriaus patarėjas Gintautas Paulėkas

1. Vertinti pirminės ambulatorinės psichikos sveikatos priežiūros centrų teikiamų paslaugų prieinamumo užtikrinimą.

2. Atlikti informacinės sistemos „Sveidra“ asmens sveikatos priežiūros įstaigų išrašytų receptų klaidų analizę ir parengti medžiagą kontrolės procedūroms atlikti, kontrolės procedūrų metu vertinti kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių skyrimo, išrašymo pagrįstumą.

3. Vertinti stacionarinių aktyviojo gydymo paslaugų ir ambulatorinių paslaugų prieinamumą, tinkamumą, kiekį, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybę ir norminių dokumentų nuostatų laikymąsi.

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-03-15