BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Klaipėdos TLK vadovų ir valstybės tarnautojų 2022 m. veiklos užduotys

Pareigos

Vardas, pavardė

2021 metų veiklos užduotys

Direktoriaus pavaduotoja, laikinai vykdanti direktoriaus funkcijas Vilma Stasiulienė

1. Užtikrinti vieningą gyventojų aptarnavimo kokybinį standartą pagal VLK patvirtintą metodiką. 

2. Siekiant prisidėti prie korupcijos rizikos veiksnių mažinimo, sudarant korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių sistemą 2022-2025 metams, pateikti 3 priemones, numatant priemonės įgyvendinimo tikslus ir kriterijus.

3. Iki einamųjų metų III ketv. pabaigos atlikti pasirinktų 3 rajono ligoninių, kurių veiklos buveinė yra TLK veiklos zonoje, finansinės ir ekonominės veiklos analizę ir jos rezultatus pristatyti VLK vadovybei.

4. Atlikti savo TLK darbuotojų teisių inventorizaciją, panaikinant perteklines prieigos teises prie asmens duomenų tvarkymo, apribojant galimybes neteisėtai prieigai prie asmens duomenų ir jų tvarkymui skirtos įrangos.

5. Įvertinti sveikatos apsaugos ministro 2021 m. gruodžio 10 d. įsakymu Nr. V-2818 patvirtinto Medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo bei psichosocialinės reabilitacijos paslaugų apmokėjimo tvarkos aprašo (Aprašas 1) bei Medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo bei psichosocialinės reabilitacijos paslaugų išlaidų planavimo tvarkos aprašo (Aprašas 2) 2022 m. I pusmečio įgyvendinimo rezultatus bei pateikti siūlymus dėl aprašų tobulinimo.

Administravimo skyriaus vedėja Virginija Žemaitienė

1.Užtikrinti TLK veiklą reglamentuojančių teisės aktų aktualizavimą, atsižvelgiant į LR ir VLK teisės aktų pokyčius.

2. Organizuoti ir palaikyti TLK vidaus kontrolės sistemą.

3. Siekiant prisidėti prie korupcijos rizikos veiksnių mažinimo, sudarant korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių sistemą 2022-2025 metams, pateikti 3 priemones, numatant priemonės įgyvendinimo tikslus ir kriterijus.

4. Aktyviai informuoti visuomenę PSD ir ligonių kasų teikiamų paslaugų temomis.

Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja – vyriausioji buhalterė

Laima Rašinskytė

1. Užtikrinti sklandų  bendros informacinės sistemos finansinei apskaitai tvarkyti įgyvendinimą.

2. Vadovaujantis 2013-12-04 LRV nutarimu Nr. 1129 „Dėl valdžios sektoriaus apskaitos duomenų teikimo“ ir LR finansų ministerijos 2013-12-17 raštu Nr. (27.32-01.) – 6K-1310526 pateikti 2022 m. Klaipėdos TLK Fondo tarpinius finansinių ataskaitų rinkinius į viešojo sektoriaus  ir ataskaitų konsolidavimo informacinę sistemą (VSAKIS).

3. Koordinuoti TLK finansinių ataskaitų rinkinių duomenų įvedimą į VSAKIS, vykdant LR finansų ministro 2021-12-13 įsakymą 1K-387 „Dėl 2021 metų konsolidavimo kalendoriaus patvirtinimo“.

4. Įvertinti pasirinktos įstaigos duomenų įtrauktų į Sąnaudų apskaitos modelį, atitiktį   šios įstaigos buhalterinės apskaitos duomenims.

Sutarčių skyriaus vedėja

Sigutė Galdikienė

1. Iki einamųjų metų III ketv. pabaigos atlikti pasirinktų 3 rajono ligoninių, kurių veiklos buveinė yra TLK veiklos zonoje, finansinės ir ekonominės veiklos analizę ir jos rezultatus pristatyti TLK vadovybei.

2. Įvertinti sveikatos apsaugos ministro 2021 m. gruodžio 10 d. įsakymu Nr. V-2818 patvirtinto Medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo bei psichosocialinės reabilitacijos paslaugų apmokėjimo tvarkos aprašo (Aprašas 1) bei Medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo bei psichosocialinės reabilitacijos paslaugų išlaidų planavimo tvarkos aprašo (Aprašas 2) 2022 m. I pusmečio įgyvendinimo rezultatus bei pateikti siūlymus dėl aprašų tobulinimo.

3. Patvirtinus Klaipėdos teritorinės ligonių kasos (Klaipėdos TLK) 2022 m. biudžetą, planuoti asmens sveikatos priežiūros įstaigų (ASPĮ) asmens sveikatos priežiūros paslaugoms skirtas lėšas, vadovaujantis LR sveikatos apsaugos ministerijos  patvirtintais aprašais.

Informatikos ir statistikos skyriaus vedėja Jelena Filipova

1. Atlikti Klaipėdos TLK veiklos zonos asmens sveikatos priežiūros įstaigų ir kitų įstaigų bei įmonių, sudariusių sutartis su TLK, veiklos rizikos vertinimą.

2. Užtikrinti Klaipėdos TLK veiklos zonos asmens sveikatos priežiūros įstaigų suteiktų ir pateiktu apmokėti pirmojo etapo ambulatorinės medicininės reabilitacijos paslaugų stebėseną.

3. Organizuoti Klaipėdos TLK darbuotojų teisių inventorizaciją, panaikinant perteklines prieigos teises prie asmens duomenų tvarkymo, apribojant galimybes neteisėtai prieigai prie asmens duomenų ir jų tvarkymui skirtos įrangos.

Kontrolės skyriaus vedėja Sonata Leščinskienė

1. Užtikrinti kiekvieno metų ketvirčio Klaipėdos TLK planuojamų kontrolės procedūrų planų rengimą ir informacijos paskelbimą interneto svetainėje.

2. Organizuoti kontrolės procedūrų vykdymą pagal patvirtintus kontrolės procedūrų planus.

3. Užtikrinti kiekvieno mėnesio ekspertizės pažymų duomenų ir nustatytų neatitikčių suvestinių rengimą.

 

Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja

Salvinija Andriušienė

1. Peržiūrėti Gyventojų aptarnavimo skyriaus funkcijas ir uždavinius  bei atlikti vidaus dokumentų korekcijas.

2. Užtikrinti vieningą gyventojų aptarnavimo kokybinį standartą pagal VLK patvirtintą metodiką.

3. Atlikti  Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojų 2021 metų veiklos analizę ir pristatyti Klaipėdos TLK vadovybei.

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-04-06