SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. būti susipažinęs ir gebėti vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais skyriaus kompetencijai priskirtus klausimus, gebėti juos taikyti praktiškai;
1.3. sklandžiai ir taisyklingai reikšti mintis žodžiu ir raštu, rengti išvadas ir pasiūlymus kuruojamais klausimais;
1.4. išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;
1.5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, pasirinkti darbo metodus ir problemų sprendimo būdus;
1.6. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. užtikrina gautų, siunčiamų ir vidaus dokumentų užregistravimą laiku;
2.2. tvarko gautą korespondenciją: ją registruoja ir siunčia vadovybei arba darbuotojams pagal paskirtį;
2.3. tvarko siunčiamą korespondenciją: tikrina, ar ji yra teisingai įforminta, ją registruoja ir užtikrina, kad būtų tinkamai ir laiku išsiųsta;
2.4. registruoja vidaus dokumentus, kontroliuoja, ar rengiami dokumentai tinkamai įforminami;
2.5. užtikrina Administravimo skyriaus dokumentų teisingą bylų formavimą, archyvavimą, saugumą, rūpinasi, kad jie laiku būtų perduoti saugoti į įstaigos archyvą;
2.6. kontroliuoja, kad atsakingi struktūrinių padalinių darbuotojai laiku sutvarkytų ir atiduotų dokumentų bylas į įstaigos archyvą;
2.7. priima ir atsako už struktūrinių padalinių atsakingų darbuotojų saugoti archyve sutvarkytas dokumentų bylas, tvarko jų apskaitą;
2.8. užtikrina archyve esančių dokumentų bylų apskaitą ir saugojimą, nustatyta tvarka išduoda bylas laikinai jas naudoti;
2.9. užtikrina greitą ir kokybišką dokumentų, saugomų kanceliarijos bylose arba įstaigos archyve, paiešką;
2.10. pagal kompetenciją surašo naikinti atrinktų bylų (dokumentų) aktus;
2.11. priima į Vilniaus TLK besikreipiančių asmenų prašymus, pareiškimus, pasiūlymus ir skundus;
2.12. priima iš sutarčių partnerių ataskaitas;
2.13. atsako už 3 formos receptų blankų, Sveikatos priežiūros specialisto tapatybę patvirtinančių lipdukų išdavimą asmens sveikatos priežiūros įstaigoms;
2.14. konsultuoja darbuotojus dokumentų valdymo klausimais;
2.15. dalyvauja rengiant Vilniaus TLK dokumentacijos planus, jų papildymų sąrašus;
2.16. pagal kompetenciją teikia siūlymus vedėjui dėl veiklos gerinimo;
2.17. tvirtina dokumentų kopijų, išrašų, nuorašų tikrumą;
2.18. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje, pasitarimuose;
2.19. vedėjo pavedimu pagal kompetenciją pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus;
2.20. vykdo kitus vadovybės nenuolatinio pobūdžio pavedimus, skirtus įgyvendinti Vilniaus TLK strateginiams tikslams.