Pareigų aprašymas

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1.    Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1.    turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą socialinių mokslų (ekonomikos, vadybos) ar  verslo ir viešosios vadybos (finansų, apskaitos), ar matematikos mokslų (statistikos, matematikos) krypties išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2.    būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, Sveikatos draudimo įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais privalomąjį asmens sveikatos draudimą;
1.3.    gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai ir taisyklingai reikšti mintis žodžiu ir raštu, rengti išvadas ir pasiūlymus kuruojamais klausimais;
1.4.    išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;
1.5.    gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai pasirinkti darbo metodus ir problemų sprendimo būdus;
1.6.    mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2.    Darbuotojas, einantis šias pareigas, atlieka šias funkcijas: 
2.1.    dalyvauja sutarčių sudarymo procese, vykdo pavedimus jį įgyvendinti;
2.2.    gavus iš Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) patvirtintą PSDF biudžetą, planuoja lėšas ASPĮ, teikiančioms žmogaus organų ir audinių transplantacijos paslaugas, ruošia ataskaitų suvestines, kontroliuoja šios programos lėšų panaudojimą;
2.3.    gavus iš VLK patvirtintus taikytinus koeficientus brangiųjų tyrimų ir procedūrų, atliktų atitinkamą mėnesį teikiant ambulatorines asmens sveikatos priežiūros, ilgalaikio gydymo bei medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo paslaugas, išlaidoms apmokėti, kas mėnesį apskaičiuoja brangiųjų tyrimų ir procedūrų mokėtinas sumas ir apie jas informuoja ASPĮ;
2.4.    kas mėnesį priima iš ASPĮ, teikiančių brangiųjų tyrimų ir procedūrų, transplantacijos programos ir potencialiems donorams paruošti paslaugas, sąskaitas, jas patikrina ir teikia Finansų ir apskaitos skyriui;
2.5.    konsultuoja ASPĮ brangiųjų tyrimų ir procedūrų paslaugų, žmogaus organų ir audinių transplantacijos paprastųjų išlaidų finansavimo programos paslaugų, potencialiems donorams suteiktų paslaugų apmokėjimo sąlygų ir prašymų sudaryti sutartį klausimais; 
2.6.    gavus iš VLK patvirtintą PSDF biudžetą, apskaičiuoja lėšų poreikį ir paskirsto ASPĮ lėšas, skirtas Gimdos kaklelio piktybinių navikų prevencinių priemonių, apmokamų iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų, finansavimo programai, Atrankinės mamografinės patikros dėl krūties vėžio finansavimo programai, Širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos ir ankstyvosios diagnostikos programai, Priešinės liaukos vėžio ankstyvosios diagnostikos finansavimo programai, Storosios žarnos vėžio ankstyvosios diagnostikos finansavimo programai (toliau – prevencinės programos);
2.7.    kas mėnesį pagal pateiktas prevencinių programų paslaugų ekonomines ataskaitas iš asmens sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – ASPĮ) priima ir tikrina sąskaitas; sąskaitas teikia Finansų ir apskaitos skyriui;
2.8.    kas ketvirtį rengia ir teikia VLK duomenis apie Vilniaus TLK veiklos zonoje esančių ASPĮ prevencinių programų vykdymą;
2.9.    atlieka einamąją finansų kontrolę, t. y. patikrina, ar apskaitos dokumentai parengti tinkamai, ar į apskaitos dokumentus neįtrauktos paslaugos, kurių pagal pasirašytas sutartis teritorinė ligonių kasa nėra įsipareigojusi apmokėti, ar apskaitos dokumentuose nurodytos sumos neviršija sutartyse šalių prisiimtų įsipareigojimų;
2.10.    vykdo administruojamos PSDF biudžeto dalies paskesnę finansų kontrolę, analizuoja  administruojamo PSDF biudžeto vykdymą,  rengia išvadas, o pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui (jeigu reikia – ir dažniau) analizės išvadas teikia Sutarčių skyriaus vedėjui;
2.11.    planuoja ir organizuoja skyriaus darbą, skiria darbuotojams pavedimus ir kontroliuoja jų vykdymą, kai laikinai nėra skyriaus vedėjo;
2.12.    informuoja skyriaus vedėją apie kuruojamas veiklos sritis;
2.13.    nagrinėja gaunamus raštus ir skyriaus vedėjo pavedimu rengia skyriaus kompetencijai priskirtų raštų ir atsakymų projektus;
2.14.    pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje, pasitarimuose;
2.15.    skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus;
2.16.    nuolat tobulina žinias, įgūdžius, kitas profesines savybes ir gebėjimus;
2.17.    vykdo kitus vadovybės nenuolatinio pobūdžio pavedimus, skirtus įgyvendinti Vilniaus teritorinės ligonių kasos strateginiams tikslams.