1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais privalomais norminiais aktais, reglamentuojančiais privalomąjį sveikatos draudimą, sveikatos sistemą, asmenų aptarnavimą, asmens duomenų apsaugą, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų, dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą bei saugojimą ir gebėti juos taikyti praktikoje;
1.3. žinoti ligonių kasų veiklos sritis, darbo specifiką, tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo, dalykinio pokalbio taisykles;
1.4. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, priimti sprendimus pagal savo kompetenciją, sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „PowerPoint“; taip pat šiuolaikinėmis ryšių ir kitomis organizacinės technikos priemonėmis.
FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. tvarko dantų protezavimo eilėje esančių asmenų informaciją: siunčia priminimus apie teisę gauti dantų protezavimo paslaugas, keičia asmenų adresus korespondencijai;
2.2. priima sąskaitas iš gyventojų už jiems suteiktas dantų protezavimo paslaugas;
2.3. atsakomybės ribose teikia praktinę metodinę pagalbą Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojams dantų protezavimo klausimais;
2.4. priima ir nagrinėja apdraustųjų privalomuoju sveikatos draudimu prašymus dėl sąnario endoprotezavimo eilės sustabdymo/atstatymo, gydymo įstaigos keitimo, asmens duomenų Eilių valdymo informacinėje sistemoje (tolia - EVIS) keitimo;
2.5. siunčia visus EVIS automatiškai suformuotus informacinius pranešimus gyventojams;
2.6. tvarko TLK gaunamus gyventojų prašymus ir skundus: priima prašymus ir skundus, juos registruoja teisės aktų nustatyta tvarka;
2.7. priima apdraustųjų privalomuoju sveikatos draudimu gyventojų prašymus, rengia ir išduoda Europos sveikatos draudimo korteles (toliau – ESDK) ir sertifikatus, laikinai pakeičiančius ESDK, vykdo jų apskaitą;
2.8. rengia Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registre (toliau - Registras) ir išduoda privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimus gyventojams, vykdo išduotų pažymėjimų apskaitą;
2.9. veda į Registrą duomenis apie gyventojų draustumą privalomuoju sveikatos draudimu pagal gyventojų pateiktus draustumą patvirtinančius dokumentus;
2.10. išduoda gyventojams duomenų suvestines apie stacionare suteiktas sveikatos priežiūros paslaugas, šių paslaugų kainas ir apie Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis apmokėtas asmens sveikatos priežiūros paslaugas per kalendorinius metus;
2.11. teikia informaciją gyventojams apie sąnarių endoprotezavimą;
2.12. konsultuoja ir informuoja gyventojus apie TLK veiklą įgyvendinant privalomąjį sveikatos draudimą bei administracinių paslaugų teikimo tvarką, konsultuoja apie sveikatos draudimo ir paslaugų teikimo Lietuvoje ir Europos Sąjungoje tvarką;
2.13. dalyvauja rengiant, atnaujinant gyventojams skirtą informacinę medžiagą: lankstinukus, atmintines, informaciją stenduose;
2.14. platina informacinę ir reklaminę medžiagą TLK lankytojams;
2.15. nagrinėja gaunamus raštus bei ruošia atsakymų projektus;
2.16. bendradarbiauja su TLK struktūriniais padaliniais, Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, asmens sveikatos priežiūros įstaigomis, sudariusiomis sutartis su TLK, bei kitomis įstaigomis ir institucijomis klausimais, reikalingais šiame pareigybės aprašyme numatytoms funkcijoms bei tarnybiniams pavedimams vykdyti;
2.17. vykdo kitus su TLK ir Gyventojų aptarnavimo skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriaus, Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriaus pavaduotojo, Šiaulių teritorinės ligonių kasos Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti TLK tikslai.