VEIKLOS SRITIS
Administracinių paslaugų teikimas.
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Gyventojų aptarnavimas bei informavimas privalomojo sveikatos draudimo srityje.
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
7. Teikia Gyventojų aptarnavimo skyriaus kompetencijai priskirtas administracines paslaugas. Tvarko Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registrą.
8. Konsultuoja ir informuoja gyventojus apie Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) veiklą, įgyvendinant privalomąjį sveikatos draudimą bei administracinių paslaugų teikimo tvarką, konsultuoja apie sveikatos draudimo ir paslaugų teikimo Lietuvoje ir Europos Sąjungoje tvarką.
9. Tinkamai saugo asmens duomenis, priimtus dokumentus bei jų kopijas. Nustatyta tvarka perduoda juos į TLK archyvą.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
11. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
11.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
arba:
11.2. išsilavinimas – aukštasis universitetinis (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
11.3. darbo patirtis – klientų / asmenų aptarnavimo srityje;
11.4. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
12. Atitikimas kitiems reikalavimams:
gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.