Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 

1.2. turėti ne mažesnę kaip dvejų metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;

1.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reguliuojančiais privalomąjį sveikatos draudimą, gerai žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus privalomus norminius aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą, elektroninių dokumentų valdymą,  piliečių ir kitų asmenų aptarnavimą ir gebėti juos taikyti praktikoje;

1.4. žinoti ligonių kasų veiklos sritis, darbo specifiką, tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo, dalykinio pokalbio taisykles;

1.5.     gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, priimti sprendimus pagal savo kompetenciją, sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

1.6. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „MS PowerPoint“, taip pat šiuolaikinėmis ryšių ir kitomis organizacinės technikos priemonėmis.

FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1. Padeda Šiaulių teritorinės ligonių kasos Administravimo skyriaus vedėjui užtikrinti Administravimo skyriaus tikslų ir uždavinių įgyvendinimą dokumentų valdymo srityje, teikia siūlymus dokumentų valdymo procedūrų tobulinimo klausimais.

2.2. Koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą, rengimą ir teikimą, prireikus ją apdoroja, rengia ir teikia.

2.3. Tvarko TLK gaunamus, siunčiamus, vidaus dokumentus:

2.3.1. Priima, peržiūri, registruoja TLK gaunamą korespondenciją, vidaus dokumentus, teikia Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriaus ar Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriaus pavaduotojo rezoliucijai. Dokumentus, kuriems nereikalingos rezoliucijos ir registruojamus TLK 
struktūriniuose padaliniuose – perduoda struktūriniams padaliniams. 

2.3.2. Registruoja TLK teisės aktus, reglamentuojančius TLK veiklą, supažindina darbuotojus.

2.3.3. Priima, peržiūri ir registruoja TLK siunčiamus dokumentus.

2.3.4. Užtikrina savalaikį TLK siunčiamos korespondencijos išsiuntimą.

2.3.5. Kontroliuoja iš valstybės institucijų, užsienio šalių ambasadorių Lietuvoje, Lietuvos Respublikos Seimo narių gautų pavedimų vykdymo terminus. 
Stebi kitų TLK gautų dokumentų, reikalaujančių atsakymo, atsakymų pateikimo terminus, apibendrintą informaciją apie atsakymų rengimą teikia Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriui, struktūrinių padalinių vadovams.

2.3.6. Kontroliuoja TLK darbuotojų parengtų dokumentų atitikimą teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų rengimą, registravimą, reikalavimams, TLK struktūrinių padalinių dokumentų bylų formavimą.

2.3.7. Tvirtina dokumentų kopijų, išrašų, nuorašų tikrumą.

2.4. Priima ir registruoja TLK Stebėtojų tarybai ir Taikinimo komisijai adresuotus ar jos parengtus dokumentus, perduoda juos TLK Stebėtojų tarybos, Taikinimo komisijos sekretoriams.

2.5. Konsultuoja ir teikia metodines rekomendacijas TLK darbuotojams dokumentų rengimo, registravimo, bylų formavimo, Dokumentų valdymo informacinės sistemos (toliau – DVIS) naudojimo klausimais. 

2.6. Informuoja Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktorių apie teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų rengimą, registravimą, bylų formavimą, laikymosi būklę TLK, teikia siūlymus, kaip ją tobulinti, inicijuoja siūlymus Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriui dėl atsakomybės taikymo darbuotojams, nesilaikantiems dokumentų rengimo ir tvarkymo reikalavimų.

2.7. Dalyvauja rengiant TLK dokumentacijos planus, jų papildymų sąrašus.

2.8. Teikia siūlymus DVIS funkcionalumo tobulinimui, atlieka DVIS pakeitimų testavimą.

2.9. Dalyvauja rengiant vietinius (lokalinius) teisės aktus ir jais tvirtinamus dokumentus (tvarkos aprašus, reglamentus, taisykles) ir kitus dokumentus, reglamentuojančius TLK oficialių dokumentų valdymą, dalyvauja vertinant, kaip šie dokumentai vykdomi, juos tobulinant. Šiaulių teritorinės ligonių kasos Administravimo skyriaus vedėjui pavedus, rengia vietinius (lokalinius) teisės aktus ir jais tvirtinamus dokumentus (tvarkos aprašus, reglamentus, taisykles) ir kitus dokumentus, reglamentuojančius TLK oficialių dokumentų valdymą.

2.10. Organizuoja TLK vadovybės posėdžius.

2.11. Pagal kompetenciją nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus, paklausimus bei skundus, rengia atsakymų projektus.

2.12. Bendradarbiauja su TLK struktūriniais padaliniais, Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos bei kitomis įstaigomis ir institucijomis klausimais, reikalingais šiame pareigybės aprašyme numatytų funkcijų ir tarnybinių pavedimų atlikimui.

2.13. Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriaus pavedimu dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje.

2.14. Vykdo kitus su TLK ir Administravimo skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Šiaulių teritorinės ligonių kasos direktoriaus, Šiaulių teritorinės ligonių kasos Administravimo skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti TLK tikslai.