GYVENTOJŲ APTARNAVIMO SKYRIUS
4. Gyventojų aptarnavimo skyriaus tikslas (paskirtis):
4.1. užtikrinti vartotojų poreikius atitinkančių viešųjų ir administracinių paslaugų teikimą, visuomenės informavimą apie privalomojo sveikatos draudimo teikimas galimybes bei atstovauti apdraustųjų interesams privalomojo sveikatos draudimo sistemoje. Tvarkyti Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registrą.
5. Gyventojų aptarnavimo skyriaus uždaviniai:
5.1. išduoti Europos sveikatos draudimo korteles;
5.2. išduoti E formos pažymas;
5.3. išduoti pažymas, patvirtinančias asmens teisę į kompensaciją už medicininę reabilitaciją ir sanatorinį (antirecidyvinį) gydymą;
5.4. išduoti pažymas apie asmens draudimą privalomuoju sveikatos draudimu;
5.5. išduoti privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimus;
5.6. tvarkyti Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registrą;
5.7. patvirtinti užsieniečių, pateikusių E formos pažymas, draudimą;
5.8. konsultuoti ir informuoti Kauno TLK zonos aptarnaujamus gyventojus apie Kauno TLK veiklą įgyvendinant privalomąjį sveikatos draudimą bei administracinių paslaugų teikimo tvarką, konsultuoti apie sveikatos draudimo ir paslaugų teikimo Lietuvoje ir Europos Sąjungoje tvarką;
5.9. administruoti laukiančiųjų dantų protezavimo paslaugų eilę ir informuoti laukiančius dantų protezavimo paslaugos asmenis apie jiems suteiktą sąrašo numerį bei galimybę gauti dantų protezavimo paslaugas.
5.10. priimti sąskaitas iš gyventojų už jiems suteiktas dantų protezavimo paslaugas.
5.11. teikti informaciją gyventojams apie jiems suteiktas asmens sveikatos priežiūros paslaugas ir jų išlaidoms apmokėti skiriamas PSDF biudžeto lėšas.