SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį magistro ar jam prilyginto kvalifikacinio laipsnio socialinių mokslų studijų srities, vadybos ar viešojo administravimo krypties išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį viešojo administravimo srityje;
1.2. žinoti ir gebėti taikyti darbe Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Sveikatos apsaugos ministerijos ir Valstybinės ligonių kasos (toliau VLK) įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius privalomąjį sveikatos draudimą, sveikatos sistemą, darbo santykius, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, personalo valdymą, visuomenės informavimą, viešųjų pirkimų vykdymą, korupcijos prevenciją, teisinių funkcijų vykdymą, dokumentų valdymą ir archyvavimą, saugą darbe ir priešgaisrinę saugą, kokybės vadybos ir vidaus kontrolės vykdymą;
1.3. žinoti Panevėžio teritorinės ligonių kasos (toliau TLK) veiklos sritis bei darbo specifiką, tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo, dalykinio pokalbio taisykles;
1.4. mokėti dirbti šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis (MS Office programa, interneto naršyklėmis, elektroniniu paštu);
1.5. sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų tvarkymo, apskaitos, valdymo bei perdavimo į archyvą tvarką;
1.6. gebėti dirbti savarankiškai pagal suteiktus įgaliojimus, greitai orientuotis situacijose, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, logiškai mąstyti.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas:
2.1. rengia ir teikia pasiūlymus, konsultuoja su skyriaus veikla susijusiais klausimais;
2.2. konsultuoja įstaigos išteklių klausimais;
2.3. teikia pasiūlymus su TLK veiklos planavimu ir valdymu susijusiais klausimais;
2.4. pagal skyriaus ir TLK kompetenciją teikia siūlymus dėl sklandaus pasiruošimo VLK / TLK konsolidavimo procesui, rengia informaciją ir su konsolidavimo procesu susijusius reikiamus TLK dokumentus;
2.5. nesant Administravimo skyriaus patarėjo, užtikrina įstaigos personalo administravimo funkcijų vykdymą;
2.6. TLK direktoriaus pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
2.7. pagal kompetenciją atstovauja skyriui TLK ir VLK, dalyvauja TLK darbuotojų ir vadovybės susirinkimuose, darbo grupių ir komisijų darbe, o TLK direktoriaus pavedimu – ir kitų institucijų sudaromų darbo grupių ir komisijų darbe;
2.8. pagal savo kompetenciją nagrinėja gaunamus raštus, pareiškimus bei skundus, rengia atsakymų projektus;
2.9. bendradarbiauja su kitų įstaigų atitinkamų sričių specialistais ir kitais Panevėžio TLK skyriais;
2.10. vykdo su TLK bei Administravimo skyriaus funkcijomis susijusius vadovybės ar skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti TLK tikslai.