Gyventojų aptarnavimo Klaipėdos skyrius

Bendro pobūdžio informacija gyventojams teikiama telefonu +370 5  232 2222 arba el. paštu [email protected].

Duomenys tvarkomi vadovaujantis asmens duomenų apsaugos reikalavimais.

Prašymus, skundus ir kitus dokumentus Klaipėdos skyriui galite pateikti:

  • atvykę į Gyventojų aptarnavimo skyrių;
  • elektroniniu paštu [email protected];
  • e. pristatymo sistema;
  • atsiųsdami paštu;
  • prisijungę prie svetainės „E. pilietis“ (https://epilietis.lrv.lt/lt) skyrelio „Kreipkitės“ (per elektroninius valdžios vartus prašymo ir skundo pateikimas valstybės institucijai – VLK).

Prašymą išduoti Europos sveikatos draudimo kortelę (ESDK) ir sertifikatą sau ir savo nepilnamečiams šeimos nariams vykstant į ES, Europos ekonominės erdvės (EEE) šalis nares, Šveicariją ir Jungtinę Karalystę, prašymus dėl privalomojo sveikatos draudimo valstybės lėšomis laikotarpio nustatymo ir prašymus patikslinti draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registre tvarkomus asmens duomenis, ligonių kasoms galite pateikti elektroniniu būdu, prisijungę per Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) elektroninių paslaugų platformą, jungtis čia: https://e.vlk.lt. 

Svarbi informacija Tauragės r., Jurbarko r., Šilutės r., Šilalės r. savivaldybių gyventojams!

Europos sveikatos draudimo kortelės šiose savivaldybėse esančiose Gyventojų aptarnavimo Klaipėdos skyriaus darbo vietose pagaminamos ir išduodamos iš karto. Kviečiame atvykti! Darbo vietų adresus ir darbo laiką rasite toliau.

Svetainėje https://e.vlk.lt galite savarankiškai susiformuoti sau ir savo nepilnamečiams šeimos nariams Sertifikatą, laikinai pakeičiantį Europos sveikatos draudimo kortelę.

Gyventojų aptarnavimo vietos

Neaptarnaujama (*). Gyventojų aptarnavimo Klaipėdos skyriaus specialistų kasmetinių atostogų laikotarpiu ir (ar) specialistui susirgus gyventojai kontaktiniu būdu aptarnaujami nebus. Neaptarnavimo laikotarpiai skelbiami toliau esančios lentelės paskutiniame stulpelyje. Jeigu Jums būtinai reikalinga kontaktinė specialisto konsultacija, maloniai kviečiame kreiptis į bet kurią kitą Jums patogią Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbo vietą.

MiestasAdresasKabinetas TelefonasGyventojų
aptarnavimo
laikas1
Pietų
pertrauka
Neaptarnaujama (*)

Klaipėda

Ligonių kasa Klaipėdoje
Pievų Tako g. 38

104, 105, 106 kab.

+370 5 232 2222

I, II, IV  8.00–17.00
III    7.30–17.30
V 8.00–15.45

 

Tauragė

Ligonių kasa Tauragėje
Vasario 16-osios g. 6

302 kab.

+370 5 232 2222

I–IV  8.00–17.00
V  8.00–15.45

12.00–12.45

 

Jurbarkas

Ligonių kasa Jurbarke
Vydūno g. 56D

219 kab.

+370 5 232 2222

I–IV  8.00–17.00
V  8.00–15.45

12.00–12.45

Nuo 2025-07-01 laikinai neaptarnaujama

Šilutė

Ligonių kasa Šilutėje
Rusnės g. 1

406 kab.

+370 5 232 2222

I–IV  8.00–16.45
V  8.00–15.30 

12.00–12.30

 

Šilalė

Ligonių kasa Šilalėje
Vytauto Didžiojo g. 19

143 kab.

+370 5 232 2222

I–IV  8.00–17.00
V  8.00–15.45

12.00–12.45

Iki 2025-07-25 (imtinai)

1Šventinių dienų išvakarėse dirbama 1 valanda trumpiau.

Atnaujinimo data: 2025-07-07