BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimo išdavimas (paslaugą teikia teritorinės ligonių kasos)

Eil. Nr. Pavadinimas   Aprašymas
1 Administracinės paslaugos kodas   PAS1959
2 Administracinės paslaugos versija   1
3 Administracinės paslaugos pavadinimas   Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimo išdavimas
4 Administracinės paslaugos apibūdinimas

 

 

 

 

Paslaugos aprašymas

 

Administracinės paslaugos teikimo ypatumai

 

Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimai (toliau – pažymėjimai) išduodami asmenims, apdraustiems privalomuoju sveikatos draudimu, tačiau neturintiems Lietuvos Respublikos gyventojų registro įstatymo nustatyta tvarka suteikto asmens kodo.

Pažymėjime nurodytas draudžiamojo identifikacinis kodas asmens sveikatos priežiūros įstaigoje naudojamas kaip asmens identifikatorius, tvarkant jo duomenis Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) valdomose informacinėse sistemose.

Veiksmai:

1. Draudžiamasis, pageidaujantis gauti pažymėjimą, asmeniškai ar per įgaliotąjį asmenį pateikia teritorinei ligonių kasai (toliau – TLK) laisvos formos prašymą kartu su reikalingais dokumentais.

2. TLK vertina draudžiamojo teisę gauti pažymėjimą ir jo pateiktus dokumentus.

3. Jei pateikti visi reikalingi dokumentai, TLK per 14 dienų nuo prašymo gavimo dienos išduoda pažymėjimą atvykusiam į TLK asmeniui.

Pažymėjimus pildo, išduoda, keičia ir apskaito TLK.

Pažymėjimas galioja, kol jį gavusiam asmeniui Lietuvos Respublikos gyventojų registro įstatymo nustatyta tvarka suteikiamas asmens kodas.

Asmeniui, pakeitusiam vardą ar pavardę, praradusiam ar sugadinusiam (suplėšiusiam, sutepusiam ir pan.) pažymėjimą, išduodamas naujas pažymėjimas. Tuo tikslu apdraustasis TLK pakartotinai privalo pateikti reikiamus dokumentus, o netinkamą naudoti pažymėjimą – grąžinti jį išdavusiai TLK.

Pažymėjimų išdavimą ir keitimą kontroliuoja VLK

5 Administracinės paslaugos gavėjas   Draudžiamasis asmuo
6 Administracinės paslaugos teikimo būdas   Neelektroninė paslauga
7 Administracinės paslaugos suteikimo kaina   Teikiama neatlygintinai
8 Administracinės paslaugos rezultatas   Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimo išdavimas
9 Administracinės paslaugos suteikimo trukmė   14 dienų nuo prašymo gavimo dienos
10 Teisės aktai, reglamentuojantys  administracinės paslaugos teikimą  

1. Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymas;

2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimas Nr. 582 „Dėl Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimų išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo";

3. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo";

4. VLK direktoriaus 2016 m. liepos 5 d. įsakymas Nr. 1K-211 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų bei skundų (pranešimų) nagrinėjimo Valstybinėje ligonių kasoje prie Sveikatos apsaugos ministerijos taisyklių patvirtinimo"

11 Paslaugos inicijavimo forma   Laisvos formos prašymas
12 Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo  

1. Prašymas išduoti privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimą;
​2. asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas su nuotrauka. Jeigu draudžiamasis tokio dokumento neprivalo turėti – kitas asmens dokumentas, patvirtinantis jo tapatybę;
​3. jeigu kreipiasi draudžiamojo atstovas – jo asmens tapatybę ir atstovavimą patvirtinantys dokumentai;
​4. jeigu Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registre (toliau – Registras) nėra duomenų, kad draudžiamasis yra įregistruotas ir (ar) apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu, pateikiami reikiami dokumentai įregistravimui ir (ar) privalomojo sveikatos draudimo laikotarpio galiojimui nustatyti arba patikslinti

13 Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)   Naudojamasi Registro duomenimis (Registro duomenų valdytoja ir asmens duomenų valdytoja yra VLK)
14 Administracinės paslaugos teikėjas Atsakingas padalinys TLK gyventojų aptarnavimo skyriai
    Paslaugos teikėjas  

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojai;

Kauno TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojai;

Klaipėdos TLK Gyventojų aptarnavimoskyriaus darbuotojai;

Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojai;

Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojai.

    Telefonas

Bendruoju telefono numeriu: (85) 232 2222 arba +370 5 232 2222 (skambinant iš užsienio);

    Faksas

Vilniaus TLK +370 5 27 91424;

Kauno TLK +370 37 32 0636;

Klaipėdos TLK +370 46 38 1481;

Šiaulių TLK +370 41 52 6528;

Panevėžio TLK +370 45 58 3789

    El. paštas info@vlk.lt
15 Administracinės paslaugos koordinatorius Atsakingas padalinys

VLK Draudžiamųjų registro skyrius

Draudžiamųjų registro skyriaus vedėja Natalija Jelenskienė
​Telefonas +370 5 21 97502
​Faksas +370 5 23 64111
​El. paštas natalija.jelenskiene@vlk.lt

 

Administracinės paslaugos vadovas

Atsakingas padalinys TLK gyventojų aptarnavimo skyriai
    Paslaugos vadovas

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Lina Vitkauskienė;

Kauno TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Rasa Valinskaitė-Barščevičienė;

Klaipėdos TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Salvinija Andriušienė;

Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Inga Kvedarienė;

Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Sigita Paulauskienė

    Telefonas

Vilniaus TLK +370 5 26 61338;

Kauno TLK +370 37 32 2005;

Klaipėdos TLK +370 46 38 0473;

Šiaulių TLK +370 41 59 6136;

Panevėžio TLK +370 45 50 8761

    El. paštas

lina.vitkauskiene@vlk.lt;

rasa.valinskaite-barsceviciene@vlk.lt

salvinija.andriusiene@vlk.lt;

inga.kvedariene@vlk.lt

sigita.paulauskiene@vlk.lt

16 Veiksmų, atliekamų teikiant paslaugą, schema   Administracinės paslaugos teikimo neelektroniniu ir elektroniniu būdu schemos
17 Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą   Neelektroninės paslaugos perkėlimo į internetą brandos lygis – I informacinis lygis (vartotojui VLK ir TLK interneto svetainėse informacija pateikiama laisva forma)
Paskutinė atnaujinimo data: 2021-07-26