BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Gyventojų aptarnavimas

Šioje dalyje pateikiama informacija apie Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) ir teritorinių ligonių kasų (TLK) – Vilniaus TLK, Kauno TLK, Klaipėdos TLK, Šiaulių TLK, Panevėžio TLK – gyventojų aptarnavimo skyrių darbo laiką, prašymų bei skundų pateikimo tvarką, kontaktai, taip pat – Piliečių chartija.

Ligonių kasų piliečių chartija

Maloniai prašome užpildyti Gyventojų aptarnavimo vertinimo anketą

Gyventojų aptarnavimo ligonių kasose kokybės standartas

Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos ir teritorinių ligonių kasų administracinių paslaugų, kurios gali būti teikiamos kontaktiniu būdu asmenims, neatitinkantiems nė vieno Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimo Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ 3.1.1 papunktyje nurodyto kriterijaus, sąrašas

GYVENTOJAMS INFORMACIJA TEIKIAMA

Vienu telefono numeriu  (8 5) 232 2222, skambinant iš užsienio +370 5 232 2222.
Vienu el. pašto adresu [email protected]