Panevėžio teritorinės ligonių kasos direktoriaus
2018 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. V-118
Panevėžio teritorinės ligonių kasos kokybės politikos aprašas
Panevėžio teritorinės ligonių kasos (toliau – Panevėžio TLK) svarbiausias įsipareigojimas – garantuoti privalomuoju sveikatos draudimu apdraustiesiems asmenims sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ir vaistų kompensavimą bei išlaidų už suteiktas paslaugas ir išduotus vaistus apmokėjimą, disponuojant jai perduota iš Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšų (toliau – PSDF) dalimi, laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisinių ir normatyvinių reikalavimų bei sutartinių įsipareigojimų.
Misija. Panevėžio TLK – sveikųjų ir sergančiųjų garantas – užtikrina apdraustųjų sveikatos priežiūrą, kompensuodama jos išlaidas, skaidriai ir efektyviai naudodama lėšas.
Ligonių kasų vizija: ligonių kasos – patikimos, atviros pokyčiams, profesionaliu darbu užtikrina sveikatos sistemos finansinį tvarumą, kad kiekvienas žmogus jaustųsi saugus ir galėtų naudotis privalomojo sveikatos draudimo teikiamomis galimybėmis. Panevėžio TLK vizija kokybės valdymo srityje – Panevėžio TLK veiklos valdymo nuolatinis gerinimas, siekiant skaidrios, rezultatyvios ir efektyvios veiklos bei didėjančių suinteresuotųjų šalių reikalavimų ir lūkesčių patenkinimo.
Panevėžio TLK pagrindinės veiklos kryptys:
1. sveikatos priežiūros paslaugų teikimo užtikrinimas, kompensuojant jų išlaidas;
2. skaidrus ir efektyvus PSDF lėšų naudojimas;
3. atstovavimas apdraustųjų – sveikųjų ir sergančiųjų – interesams;
4. efektyvus veiklos valdymas.
Panevėžio TLK vadovybė įsipareigoja:
1. optimizuoti sveikatos priežiūros paslaugų apimtis, trukmę, struktūrą, kokybę ir prieinamumą apdraustiesiems, atsižvelgiant į gyventojų sveikatos priežiūros poreikius, efektyviai ir skaidriai naudojant skiriamą PSDF biudžeto dalį;
2. užtikrinti viešojo administravimo paslaugų, susijusių su privalomuoju sveikatos draudimu, teikimą ir atstovavimą apdraustųjų interesams, nuolat gerinant paslaugų kokybę ir efektyvumą;
3. gerinti visuomenės informavimą apie privalomojo sveikatos draudimo sistemą, Panevėžio TLK veiklos tikslus ir pasiektus rezultatus, įgyvendinant efektyvias komunikavimo priemones, užtikrinti dialogą su apdraustaisiais ir medikų bendruomene bei su jų interesams atstovaujančiomis organizacijomis;
4. didinti darbuotojų motyvaciją, siekti geresnių rezultatų ir efektyviau dirbti, gerinant dirbančiųjų darbo sąlygas bei vidinės komunikacijos galimybes, užtikrinant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą;
5. didinti veiklos valdymo rezultatyvumą ir veiklos produktyvumą, tikslingai naudojant kaupiamus duomenis ir plėtojant informacines technologijas;
6. nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą, atsižvelgiant į suinteresuotų šalių poreikius.
Įgyvendindama kokybės politiką ir siekdama efektyvaus, skaidraus veiklos valdymo bei nuolatinio veiklos tobulinimo, Panevėžio TLK periodiškai vertina ir koreguoja veiklos procesus, tikslus, nustato tikslų pasiekimo kriterijus bei rodiklius, pagal juos atlieka šių tikslų bei procesų įgyvendinimo, tinkamumo bei rezultatyvumo stebėseną.
Ši kokybės politika yra kasmet peržiūrima ir vertinama, kad nuolat išliktų tinkama.
Kokybės politika skelbiama viešai.