Klaipėdos teritorinės ligonių kasos direktoriaus
2013 m. birželio d. įsakymu Nr. V-16
Klaipėdos teritorinės ligonių kasos kokybės politikos aprašas
Klaipėdos teritorinės ligonių kasos (toliau - Klaipėdos TLK) misija: Klaipėdos TLK sveikųjų ir sergančiųjų garantas - užtikrina apdraustųjų sveikatos priežiūrą, kompensuodama jos išlaidas, skaidriai ir efektyviai naudodama lėšas.
Klaipėdos TLK vizija:
Klaipėdos TLK - patikima, atvira pokyčiams, profesionaliu darbu užtikrina sveikatos sistemos finansinį tvarumą, kad kiekvienas žmogus jaustųsi saugus ir galėtų naudotis privalomojo sveikatos draudimo teikiamomis galimybėmis. Klaipėdos TLK vizija kokybės valdymo srityje - Klaipėdos TLK veiklos valdymo nuolatinis gerinimas, siekiant skaidrios, rezultatyvios ir efektyvios veiklos bei didėjančių suinteresuotųjų šalių reikalavimų ir lūkesčių patenkinimo.
Klaipėdos TLK pagrindinės veiklos kryptys:
- veikatos priežiūros paslaugų teikimo užtikrinimas, kompensuojant jų išlaidas;
- skaidrus ir efektyvus Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau — PSDF) lėšų naudojimas;
- atstovavimas apdraustųjų sveikųjų ir sergančiųjų interesams;
- efektyvus veiklos valdymas.
Klaipėdos TLK vadovybė įsipareigoja:
- užtikrinti tinkamą, efektyvų ir skaidrų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo išlaidų apmokėjimą PSDF biudžeto lėšomis;
- optimizuoti PSDF biudžeto planavimą ir administravimą;
- gerinti visuomenės informavimą apie privalomojo sveikatos draudimo sistemą, ligonių kasos veiklos tikslus ir pasiektus rezultatus, įgyvendinant efektyvias komunikavimo priemones, užtikrinti dialogą su apdraustaisiais ir medikų bendruomene bei su jų interesams atstovaujančiomis organizacijomis;
- užtikrinti viešojo administravimo paslaugų, susijusių su privalomuoju sveikatos draudimu, teikimą ir atstovavimą apdraustųjų interesams, nuolat gerinant paslaugų kokybę ir efektyvumą;
- didinti veiklos valdymo rezultatyvumą ir veiklos produktyvumą, tikslingai naudojant kaupiamus duomenis ir plėtojant informacines technologijas;
- didinti darbuotojų motyvaciją siekti geresnių rezultatų ir efektyviau dirbti, gerinant dirbančiųjų darbo sąlygas bei vidinės komunikacijos galimybes, užtikrinant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą;
- nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą ir jos rezultatyvumą, atsižvelgiant į suinteresuotųjų šalių poreikius.
- įgyvendindama šią kokybės politiką ir siekdama efektyvaus, skaidraus veiklos valdymo bei nuolatinio veikos tobulinimo, Klaipėdos TLK periodiškai vertina ir koreguoja veiklos procesus, tikslus, nustato tikslų pasiekimo kriterijus bei rodiklius, pagal juos atlieka šių tikslų bei procesų įgyvendinimo, tinkamumo bei rezultatyvumo stebėseną.
Atnaujinimo data: 2024-07-10