BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Kokybės politika

Kauno teritorinės ligonių kasos (toliau – TLK) svarbiausias įsipareigojimas – garantuoti privalomuoju sveikatos draudimu apdraustiesiems asmenims sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ir vaistų bei medicinos pagalbos priemonių kompensavimą bei išlaidų už suteiktas paslaugas ir išduotus vaistus ir medicinos pagalbos priemones apmokėjimą, disponuojant jai perduota iš Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau - VLK) Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF) biudžeto lėšų dalimi, laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų reikalavimų bei sutartinių įsipareigojimų.

Misija

Kauno teritorinė ligonių kasa – sveikųjų ir sergančiųjų garantas – užtikrina apdraustųjų sveikatos priežiūrą, kompensuodama jos išlaidas, skaidriai ir efektyviai naudodama lėšas.

TLK vadovybė įsipareigoja:

  1. Užtikrinti su privalomuoju sveikatos draudimu susijusių viešojo administravimo paslaugų teikimą, apdraustųjų interesų atstovavimą, nuolat gerinant teikiamų paslaugų kokybę.
  2. Gerinti visuomenės informavimą apie privalomojo sveikatos draudimo sistemą, prioritetinius TLK veiklos tikslus bei pasiektus rezultatus tam panaudojant efektyvias komunikavimo priemones.
  3. Didinti darbuotojų motyvaciją siekti geresnių rezultatų bei didinti darbo efektyvumą gerinant dirbančiųjų darbo sąlygas bei vidinės komunikacijos galimybes, užtikrinant pastovų kvalifikacijos kėlimą.
  4. Didinti vykdomos veiklos produktyvumą tikslingiau panaudojant kaupiamus duomenis ir plėtojant informacines technologijas.
  5. Nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą ir jos rezultatyvumą atsižvelgiant į suinteresuotų šalių poreikius.

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-08-11